Dla rodziców

„Nie ta­kie ważne, żeby człowiek dużo wie­dział, ale żeby dob­rze wie­dział, nie żeby umiał na pa­mięć, a żeby ro­zumiał, nie żeby go wszys­tko troszkę ob­chodziło, a żeby go coś nap­rawdę zajmowało.”

Dlaczego my?

  • Tworzymy dobrą przestrzeń do zdobywania wiedzy i rozwijania ważnych w życiu umiejętności
  • Bliskie nam jest praktyczne podejście do nauczania
  • Tworzymy atmosferę życzliwości i akceptacji, dobre relacje
  • Działamy, eksperymentujemy, korzystamy z metod aktywizujących, pracujemy warsztatowo
  • Rozwijamy krytyczne myślenie
  • Tworzymy kilkunastoosobowe grupy
  • Jesteśmy szkołą bez ocen, prac domowych, rywalizacji i krytyki
  • Zrezygnowaliśmy z systemu nagradzania i karania – Budujemy relacje, dialogujemy, stosujemy porozumienie bez przemocy – Dbamy o przestrzeń na rozwijanie swoich pasji
  • Proponujemy wiele rozwijających zajęć dodatkowych

Co różni Podstawówki Korczaka od szkół tradycyjnych?

Szkoła publiczna to przeładowane programy, nauczanie pamięciowe, ciężkie tornistry, prace domowe, korepetycje, brak edukacji praktycznej. Taka szkoła nie przygotowuje do życia. Męczy i frustruje – rodziców i uczniów.

Dlatego stworzyliśmy Korczakowską Szkołę Marzeń w Olsztynie. Szkołę, która uczy w inny sposób. Miejsce, w którym najważniejsi są uczniowie – ich edukacja, motywowanie, rozwój i wspieranie ich talentów.

Oferta Szkoły

W ramach swojej oferty
Korczakowska Szkoła Marzeń zapewnia:

  • Naukę w małych grupach liczących maksymalnie 16 uczniów;
  • Grono współpracujących ze sobą kreatywnych i inspirujących nauczycieli/ekspertów;
  • Opiekę psychologiczną, logopedyczną, pedagogiczną, doradcy zawodowego, tutora i mentora;
  • Opiekę merytoryczną i wsparcie Uczelni Korczaka;
  • Naukę języka angielskiego jako przedmiotu obowiązkowego w poszerzonym zakresie (pięć godzin tygodniowo);
  • Naukę drugiego języka nowożytnego na drugim etapie edukacyjnym – od klasy 4;
  • Rozszerzoną edukację informatyczną w zależności od kierunków rozwoju zainteresowań uczniów;
  • Edukację uwzględniającą preferencje uczenia się każdego dziecka;
  • Uczenie się wspomagane e-learningiem;
  • Naukę i doskonalenie pływania (zajęcia na basenie);
  • Dodatkowe zajęcia kreatywno-rozwojowe na świeżym powietrzu;
  • Leśna Szkoła – bezpośredni kontakt z naturą;
  • Zajęcia z wychowania fizycznego prowadzone przez profesjonalistę na własnej salce gimnastycznej oraz na innych położonych blisko szkoły obiektach sportowych;
  • Pełną opiekę pozalekcyjną w grupach 0-3 – do godziny 17:00. Dziecko ma zapewnioną opiekę i czas na aktywny wypoczynek po lekcjach;
  • Przestronne sale wyposażone w odpowiednio przystosowany sprzęt (regulowanej wysokości krzesła i stoliki, pufy, monitory interaktywne, rzutniki, komputery, bezprzewodowy dostęp do Internetu na terenie całej szkoły, kąciki edukacyjne);
  • Łączenie nowoczesnych i naturalnych, ekologicznych pomocy dydaktycznych;
  • Realizację programów nauczania i wychowania wymaganą obowiązującym prawem oświatowym i nową podstawą programową;
  • Szeroki wachlarz zajęć dodatkowych, między innymi: koło robotyki, warsztaty malarskie, techniczne, koło rękodzielnicze, koło teatralne, język migowy, warsztaty o astronomii, o emocjach, Zrozumieć trudne sprawy, bajkoterapia, gry stolikowe i wiele innych.

Wszystkie powyższe elementy zapewnione są w pełni w ramach czesnego – nie wymagamy żadnych innych ukrytych opłat.

Opłaty i czesne

Opłaty:

  • opłata rekrutacyjna/jednorazowe wpisowe – 800 zł

Czesne:

  • wariant I – 1265 zł (płatne przez 12 miesięcy w roku)
  • wariant II – 1518 zł (płatne przez 10 miesięcy w roku, pomijając lipiec i sierpień)
  • (W przypadku uczęszczania do KSM rodzeństwa, rodzicom za kolejne dziecko oferujemy zniżkę)
  • Nr konta: 58 1030 1061 0000 0000 3490 4059

Wyżywienie:

W zależności od preferencji rodziców i dziecka – płatne dodatkowo.

Zajęcia dodatkowe:

Ponadto dla chętnych dzieci proponujemy za dodatkową odpłatnością: treningi Brazylijskiego Jiu-Jitsu, treningi Muay Thai, szachy, zajęcia wokalne, zajęcia taneczne, naukę gry na gitarze, ukulele, keyboardzie i inne – ustalane w zależności od kierunków rozwoju zainteresowań uczniów.